Za mnoge roditelje, trenutak kada saznaju da im je dijete oboljelo od raka, mijenja sve. Svijet staje, svaka sekunda postaje bitka, i tada je, više nego ikad, najvažnija i najpotrebnija – podrška.
Udruženje “Srce za djecu oboljelu od raka” je još od osnivanja u 2003. godini, ostalo vjerno prioritetu svoga djelovanja - dobrobiti djece oboljele od raka i njihovih najbližih, pružajući im smještaj, hranu i psihosocijalnu podršku, pomoć s nabavkom lijekova, medicinske opreme i tretmanima u inostranstvu, te organizujući rehabilitacijske kampove i edukativne radionice.
U plemenitoj viziji da svako dijete ima ravnopravno odrastanje, Udruženju su se priključile i brojne domaće kompanije, među njima i ZIRA Group, IT kompanija sa skoro trideset godina iskustva poznata po svojim poslovnim sistemima za podršku telekom operaterima širom svijeta. ZIRA ulaže daleko izvan industrije djelovanja, te se posvećenost ka stvaranju opipljive, pozitivne promjene u zajednici ogleda i kroz dugogodišnje partnerstvo sa Udruženjem Srce za djecu.
Partnerstvo, koje sada već ima sve karakteristike prijateljstva, utemeljeno je u zajedničkoj misiji da djeca oboljela od raka, uz svoje roditelje, imaju što normalniji život, barem onaj dio koji nije obojen teškom dijagnozom. Kompanija ZIRA je postala jedan od stalnih pokrovitelja projekta Roditeljske kuće u Sarajevu i Tuzli, koji djeci oboljeloj od raka i njihovim porodicama osigurava besplatan smještaj tokom i nakon liječenja, pruža im psihosocijalnu podršku, osnovne životne namirnice i higijenske potrepštine. Iznad svega, pruža im i sigurno okruženje prilagođeno potrebama i zdravstvenom stanju oboljele djece. Roditeljska kuća usmjerena je na stvaranje osjećaja doma daleko od vlastite kuće – to je mjesto gdje mogu pronaći mir, sigurnost i snagu da se suoče s najvećim životnim izazovima.
Pokloni rađeni sa srcem
Pored podrške Roditeljskoj kući, ZIRA već nekoliko godina bira SRCESHOP kao pouzdanog partnera za izradu i nabavku korporativnih poklona za uposlenike. Ovo partnerstvo, sa duboko usklađenim vrijednostima, usmjerava sredstva direktno ka podršci djeci oboljeloj od raka i njihovim porodicama.
U 2024. godini, koja je za ZIRA-u bila značajna i zbog promjene vizualnog identiteta, koji je zvanično predstavljen javnosti 16. januara u sarajevskoj gradskoj vijećnici, SRCE Shop izabran je za izradu dukserica za uposlenike i uposlenice kompanije. Dukserice, koje nose ZIRA-in osvježeni logotip i dizajn, predstavljaju više od korporativnog poklona—u njima je prožeta priča o rebrendiranju temeljenom na vrijednostima koje su oblikovale kompaniju od njenog postanka do danas. Ova inicijativa naglašava ZIRA-inu težnju da oživi svoj novi identitet, povezujući ga s značajnim doprinosima zajednici.
“Zahvaljujemo ZIRA-i što nas ne ostavlja u trenucima potrebe, već nas prati kroz cijelu priču – ne samo kad je lako, već i kad je najteže. Njihova djela dokazuju da ljubav, suosjećanje i odgovornost prema zajednici nisu samo riječi, već konkretni koraci koji zaista mijenjaju živote,” ističe Fikret Kubat, direktor Udruženja Srce za djecu.
Mali heroji, čije bitke inspirišu cijelu zajednicu, podsjećaju nas koliko je svaka podrška važna. ZIRA ostaje uz njih kao vjeran saveznik i prijatelj, pokazujući da korporativna društvena odgovornost treba biti usmjerena ka olakšavanju problema u zajednici, te da poslovni uspjesi mogu predvoditi promjenu u zajednici.