Podravka BiH u mjesecu darivanja pokreće društveno – odgovornu kampanju u saradnji s dm BiH. Tokom mjeseca decembra svi kupci imaju priliku biti dijelom priče o podršci i zajedništvu jednostavnim odabirom Lino proizvoda.
U okviru ove kampanje, Podravka BiH će za svaki kupljeni Lino proizvod u svim dm prodajnim objektima širom Bosne i Hercegovine u kategorijama mliječni deserti, flips, dehidrirana dječja hrana, Čokolino za djecu, kašice, keksići i pahuljice izdvojiti 0,20 KM za donaciju Udruženju Srce za djecu oboljelu od raka. Donirana sredstva će biti usmjerena jačanju i unapređenju rada Roditeljskih kuća u Sarajevu i Tuzli, mjesta koja su mnogim mališanima i njihovim roditeljima više od smještaja, one su dom u najosjetljivijem i najtežem periodu života.
Kroz ovu društveno - odgovornu kampanju, svaki kupac postaje dio humane priče i nosilac poruke da dobrota počinje malim, svakodnevnim odlukama. Kupovinom omiljenih Lino proizvoda, svi zajedno doprinosimo stvaranju okruženja u kojem se mali heroji i njihove porodice osjećaju podržano, sigurno i voljeno.